Tkaczyk Paweł
Sortowanie
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(549)
Tkaczyk Paweł
(-)
Konopnicka Maria
(518)
Krzyżanowski Julian
(394)
Mickiewicz Adam
(370)
Zarawska Patrycja (1970- )
(332)
Słowacki Juliusz
(329)
Otwinowska Barbara
(309)
Fabianowska Małgorzata
(294)
Sienkiewicz Henryk
(282)
Prus Bolesław
(272)
Orzeszkowa Eliza
(265)
Trzeciak Weronika
(262)
Kraszewski Józef Ignacy
(259)
Krasicki Ignacy
(251)
Leśmian Bolesław
(243)
Boy-Żeleński Tadeusz
(242)
Żeromski Stefan
(224)
Steel Danielle (1947- )
(221)
Drewnowski Jacek (1974- )
(218)
Popławska Anna (1980- )
(203)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Roberts Nora
(172)
Polańczyk Danuta
(168)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(159)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(137)
Rzehak Wojciech. (1967- )
(137)
Shakespeare William (1564-1616)
(137)
Wyspiański Stanisław
(134)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(133)
Rolando Bianka
(131)
Fabisińska Liliana (1971- )
(127)
Lange Antoni
(125)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(125)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(125)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(123)
Drewnowski Jacek
(120)
Webb Holly
(118)
Roberts Nora (1950- )
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Szulc Andrzej
(112)
Mazan Maciejka
(109)
Głowińska Anita
(107)
Liebert Jerzy
(105)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(104)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Mortka Marcin (1976- )
(101)
Napierski Stefan
(101)
Supeł Barbara
(101)
Precigs Katarzyna
(100)
Gawryluk Barbara (1957- )
(98)
Sandemo Margit (1924- )
(97)
Górski Wojciech (ilustrator)
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Spirydowicz Ewa
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Olejnik Donata
(93)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(90)
Mróz Remigiusz (1987- )
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Jaczewska Edyta
(89)
Lementowicz Urszula
(88)
Ławnicki Lucjan
(88)
May Karol
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Marlier Marcel (1930-2011)
(86)
Skalska Katarzyna
(85)
Szulc Marian
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Dobrowolski Patryk
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(83)
Stanecka Zofia (1972- )
(83)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(82)
Kasprowicz Jan
(81)
Możdżyńska Aldona
(80)
Courths-Mahler Jadwiga
(79)
Sekuła Elżbieta
(79)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(78)
Januszewska Aleksandra
(77)
Kroszczyński Stanisław
(76)
Stopka Dorota
(76)
Wilczycka Danuta
(76)
Fredro Aleksander
(75)
Iwaszkiewicz Jarosław
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(74)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Język
polski
(2)
Temat
Święci i błogosławieni
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoisz przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzesz? Co dzieje się w Twojej głowie moment przed tym, zanim sięgniesz po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy masz do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed Tobą na półce), przestajesz myśleć o samym produkcie, a zaczynasz rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać Cię, byś kupił mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają. Historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieści. Baśnie, legendy i plotki kształtują nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedają się tak dobrze, bo oddziałują na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do końca zdajemy sobie sprawę. Książka ta zabierze Cię w fascynującą podróż do świata opowieści. Dowiesz się, dlaczego historie mają taki wpływ na Ciebie i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? Dowiesz się także, jak konstruować takie, które działają najlepiej. Wspólnie odkryjemy kod, dzięki któremu sam będziesz mógł sam takie opowieści tworzyć. Czy ta książka jest dla Ciebie? Tak! • Jeśli zajmujesz się promocją, reklamą, marketingiem, znajdziesz w niej konkretne wskazówki wspierające komunikację różnych działań. • Jeśli pracujesz z grupami, jesteś trenerem, nauczycielem, znajdziesz inspirację, jak przekazywać skutecznie treści. • Jeśli występujesz często w roli prelegenta, znajdziesz podpowiedź, w jaki sposób przygotować wystąpienie, aby wszyscy Cię słuchali. To co, gotowy na podróż? Zapnij pasy, bo zaczyna się… od końca świata. Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Czasem opisuje je w książkach, jego „Zakamarki marki” zdobyły tytuł Marketingowej Książki Roku. Innym razem opowiada historie porywając tłumy – jego wystąpień można posłuchać na największych polskich i zagranicznych konferencjach. Onet wymienił go jako jedną z 50 czołowych osobowości polskiego internetu. Jednak najczęściej pomaga swoim klientom opowiadać ich historie – od 2000 roku prowadzi firmę, która zajmuje się budowaniem silnych marek.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej