Klus-Stańska Dorota
Sortowanie
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(782)
Kowalska Dorota
(665)
Kochanowski Jan
(549)
Klus-Stańska Dorota
(-)
Konopnicka Maria
(518)
Krzyżanowski Julian
(394)
Mickiewicz Adam
(370)
Zarawska Patrycja (1970- )
(331)
Słowacki Juliusz
(329)
Otwinowska Barbara
(309)
Fabianowska Małgorzata
(294)
Sienkiewicz Henryk
(282)
Prus Bolesław
(272)
Orzeszkowa Eliza
(265)
Trzeciak Weronika
(262)
Kraszewski Józef Ignacy
(260)
Krasicki Ignacy
(251)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Leśmian Bolesław
(243)
Żeromski Stefan
(224)
Steel Danielle (1947- )
(221)
Drewnowski Jacek (1974- )
(214)
Popławska Anna (1980- )
(203)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Czechowicz Józef
(188)
Roberts Nora
(172)
Polańczyk Danuta
(168)
Jachowicz Stanisław
(161)
Praca zbiorowa
(159)
Baudelaire Charles
(140)
Morsztyn Jan Andrzej
(139)
Lech Justyna
(138)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(137)
Rzehak Wojciech. (1967- )
(137)
Shakespeare William (1564-1616)
(137)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(134)
Wyspiański Stanisław
(134)
Rolando Bianka
(131)
Lange Antoni
(126)
Fabisińska Liliana (1971- )
(125)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(125)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(125)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(123)
Drewnowski Jacek
(120)
Webb Holly
(118)
Roberts Nora (1950- )
(113)
Lenartowicz Teofil
(112)
Szulc Andrzej
(112)
Mazan Maciejka
(109)
Głowińska Anita
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(104)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Napierski Stefan
(101)
Precigs Katarzyna
(100)
Mortka Marcin (1976- )
(99)
Supeł Barbara
(98)
Gawryluk Barbara (1957- )
(97)
Sandemo Margit (1924- )
(97)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Spirydowicz Ewa
(96)
Gomulicki Wiktor
(95)
Górski Wojciech (ilustrator)
(93)
Olejnik Donata
(93)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Asnyk Adam
(89)
Jaczewska Edyta
(89)
Mróz Remigiusz (1987- )
(89)
Lementowicz Urszula
(88)
Ławnicki Lucjan
(88)
May Karol
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Marlier Marcel (1930-2011)
(86)
Skalska Katarzyna
(85)
Szulc Marian
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Dobrowolski Patryk
(84)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(83)
Stanecka Zofia (1972- )
(83)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(82)
Kasprowicz Jan
(81)
Możdżyńska Aldona
(80)
Courths-Mahler Jadwiga
(79)
Sekuła Elżbieta
(79)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(78)
Januszewska Aleksandra
(77)
Kroszczyński Stanisław
(76)
Stopka Dorota
(76)
Wilczycka Danuta
(76)
Fredro Aleksander
(75)
Iwaszkiewicz Jarosław
(75)
Kosińska Aleksandra
(75)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(74)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Język
polski
(2)
Temat
Nauczanie początkowe
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Dydaktyka – jak każda dyscyplina naukowa – wyłania się i rozwija na skrzyżowaniu własnych badań oraz innych nauk. Dla rozumienia uczenia się i nauczania szczególnie istotne są impulsy płynące z socjologii, psychologii, politologii, antropologii, a współcześnie także neuronauk. Wiedza dydaktyczna nie jest nam potrzebna jedynie do tego, by po jej śladzie interpretować zdarzenia na lekcjach i stosować rekomendowane strategie, ale staje się niezbędna, by zrozumieć własne głęboko ukryte założenia i być zdolnym do krytycznej refleksji nad nimi, a czasem też do zmiany swoich uprzednich wyborów. Proponowany podręcznik poświęcony jest próbie ustalenia zróżnicowania teoretycznego i metodologicznego, z jakim mamy do czynienia na gruncie dydaktyki. Jego celem jest wskazanie i porównanie ze sobą najważniejszych odmian myślenia dydaktycznego i związanych z nim praktyk nauczania oraz dyskusji, jakie na ich temat są toczone. Nie chodzi w nim jednak o opisanie ostatecznych rozstrzygnięć, a jedynie o umożliwienie studentom – przyszłym nauczycielom i pedagogom – zdobycie orientacji w teoriach i zjawiskach dydaktycznych, jakie można zaobserwować w krajach, w których rozwijana jest akademicka refleksja dydaktyczna i organizowane są instytucjonalne formy kształcenia.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej